بلاگ سایت اصلی

بهینه سازی حساب اینستاگرام خود

بهینه سازی حساب اینستاگرام

بهینه سازی حساب اینستاگرام یکی از موضوعات مهمی است که می خواهیم بحث کنیم. یکی از نکاتی که در زمین جذب فالوور و مشتری در کسب و کار آنلاین وجود دارد، بهینه سازی حساب اینستاگرام است. برای بهینه سازی حساب اینستاگرام جهت جذب فالوور بیشتر اقداماتی هست که می توانید انجام دهید. در مطلب پیش رو، این مراحل را بررسی می کنیم.

بهینه سازی حساب اینستاگرام: تصویر پروفایل

اکنون زمان انتخاب تصویر مناسب برای پروفایل است. عکس پروفایل شما برداشت اولیه یا (first impression) را در مخاطب ایجاد می کند. همانطور که می دانید برداشت اولیه در تمام روابط انسانی و کسب و کاری موضوع مهمی است. به همین دلیل ، تصویر خود را با برند خود هماهنگ نگه دارید.

تصاویر پروفایل اینستاگرام به طور خودکار در یک دایره قرار می گیرند. و هنگام انتخاب تصویر به این موضوع توجه کنید.

مرحلۀ بعدی بیوگرافی اینستاگرام شما یا instagram bio است. اینستاگرام بیو حداکثر 150 حرف دارد. بنابراین هدف شما در اینجا یک جمع بندی مختصر و شفاف از این است که شما کی هستید و چرا مردم باید شما را دنبال کنند. با استفاده از جنبه هایی از شخصیت خودتان، در مورد کسب و کارتان با مخاطبان خود صحبت کنید. بیوگرافی اینستاگرام قابل جستجو نیست. بنابراین نگران کلمات کلیدی یا هشتگ نباشید (که در زیر بیشتر به آنها می پردازیم)

در بیوگرافی خود می توانید کاربران را به انجام اقدامی خاص مانند استفاده از هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت خود ترغیب کنید. بیوگرافی شما تنها مکانی است که می توانید با استفاده از آن یک URL قابل کلیک قرار دهید. و بازدید سایت را به یک سایت خارجی هدایت کنید.

به همین دلیل ، معمولاً کسب و کارها URL های قرارداده شدۀ خود را به روز رسانی می کنند. تا با مطالب جدیدی که قرار داده اند هماهنگ باشد. اگر تصمیم به افزودن پیوند دارید ، حتماً از کوتاه کننده پیوند مثل ابزاری مانند Bitly ، Goo.gl یا Linktr.ee استفاده کنید. تا پروفایل شما به هم ریخته به نظر نرسد.  URLهای پیگیری شده همچنین به شما کمک می کنند میزان ترافیکی که اینستاگرام به وب سایت شما هدایت می کند را بهتر درک کنید.

 

برای ویرایش های بعدی ، بر روی دکمه ویرایش پروفایل در پروفایل خود کلیک کنید تا عکس ، نام ، نام کاربری ، بیوگرافی و URL خود را تغییر دهید.

نقش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین

مدیریت تنظیمات اینستاگرام

نهایتاً ، بیایید تنظیمات حساب خود را مرور کنیم. روی سه خط دسته شده در گوشه سمت راست بالای پروفایل خود کلیک کنید. سپس روی تنظیمات در پایین پنجره کلیک کنید. (در زیر نام کاربری خود ، چند پیوند مشاهده خواهید کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.)

در تنظیمات خود ، قادر خواهید بود کارهایی مانند تغییر رمز ورود ، مشاهده پست هایی را که دوست داشته اید ، فعال کردن اعلان ها و موارد دیگر را انجام دهید.

تنظیمات استوری ، جایی که می توانید افرادی را که می توانند استوریهای اینستاگرام شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند ، مدیریت کنید. توصیه می کنیم برای افزایش تعامل با برند ، به همه فالوورهای خود اجازه دهید تا استوریهای شما را ببینند و به آن پاسخ دهند. از تنظیمات خود ، روی Privacy> Story کلیک کنید. تا به کنترلهای استوری خود دسترسی پیدا کنید. (با کلیک روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ هنگام ارسال مطلب ، می توانید به این مورد نیز دسترسی پیدا کنید.)

با رعایت نکات فوق، می توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را بهینه کنید. تا فالوورها و مشتریان بیشتری جذب کنید. امیدوارم از مطالب بهره کافی برده باشید.

اگر به نقش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین علاقه مند هستید این مطلب را مطالعه کنید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا