بلاگ سایت اصلی

نقش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین

نقش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین

واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی نیست. اکنون این یک پلت فرم جهانی است که به برندها امکان می دهد که محتوایی ارائه دهند که مخاطب با آن حس صمیمیت کنند، استعدادهای جدیدی را به خدمت بگیرند. محصولات خود را به نمایش بگذارند و برای مخاطبان خود الهام بخش باشند.در این مطلب می خواهیم نقش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین را بررسی کنیم.

علاوه بر این ، کاربران اینستاگرام ارتباط زیادی با این سیستم برقرار کرده اند. حدود 60٪ از کاربران فعال پلت فرم روزانه از سایت بازدید می کنند. 21٪ می گویند هر هفته این سایت را بررسی می کنند.

اینستاگرام همچنین می تواند در رشد آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید به شما کمک کند. 80٪ از کاربران اینستاگرام بر اساس چیزی که در این سامانه کشف کرده اند خرید کرده اند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بدون فروش زیاد به مشتریان ، نام تجاری و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر تبلیغ کنید.

حتی با وجود این همه آمار در مورد اینستاگرام ، هنوز ممکن است مطمئن نباشید چطور می خواهید کار خود با اینستاگرام را شروع کنید. ما می دانیم که این شبکه اجتماعی در ابتدا می تواند کمی نامأنوس باشد. به همین دلیل این راهنما را در اختیار شما قرار داده ایم.

نحوه ایجاد حساب کسب و کاری اینستاگرام

قبل از شروع ، توجه به این نکته مهم است که اینستاگرام برای محتوای مداوم در نظر گرفته شده است. برای اینکه اینستاگرام در بازاریابی آنلاین موثر باشد ، باید مطالب و محتوا را به صورت مرتب و مداوم ارسال کنید.

 

بهرتین راه برای استفادۀ موثر از اینستاگرام در بازاریابی آنلاین جذب فالوور بیشتر است. بهترین راه برای جذب فالوورهای خود این است که پروفایل اینستاگرام خود را همیشه به روز نگه دارید. در ادامۀ مطلب ، ما به نحوه ایجاد و حفظ یک پروفایل موفق اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اگر قبلاً پروفایل اینستاگرام  ندارید ، برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. شما می توانید محتوا را در وب سایت اینستاگرام مشاهده کنید. اما نمی توانید آن را از طریق دسک تاپ خود آپلود کنید. برای این کار به اپلیکیشن نیاز خواهید داشت.

نقش اینستاگرام در بازاریابی آنلاین:تنظیم حساب کاربری اینستاگرام خود

 

با باز کردن برنامه اینستاگرام ، دو گزینه برای ایجاد حساب کاربری وجود دارد: با فیسبوک وارد شوید یا با تلفن یا ایمیل ثبت نام کنید. حتماً با یک ایمیل کسب و کار وارد سیستم شوید تا پروفایل اینستاگرام شما به حساب فیس بوک شخصی شما پیوند داده نشود.

بعد ، جزئیات حساب کاربری خود را وارد کنید. در قسمت نام کامل ، نام کسب و کار خود را وارد کنید تا پروفایل شما برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص باشد. این نام همان چیزی است که در پروفایل شما نمایش داده می شود. این نام کاربری حساب شما نیست.

نام کاربری نامی منحصر به فرد برای پروفایل شما است و به حساب های دیگر اجازه می دهد تا با نام تجاری شما ارتباط خوبی برقرار کنند. نام کاربری Sami معادل @Sami است.

نام کاربری را انتخاب کنید که قابل تشخیص و یافتن آن آسان باشد. اگر نام تجاری شما مشخص شده است ، سعی کنید اولین قسمت نام تجاری خود را در نام کاربری خود نگه دارید. توجه: می توانید نام کاربری خود را بعداً در تنظیمات حساب خود به روز کنید. بنابراین اگر می خواهید در آینده آن را تغییر دهید نگران نباشید.

اگر به بهینه سازی حساب اینستاگرام علاقه دارید به این مطلب مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا