اخبار اینستاگرامبلاگ سایت اصلی

آشنایی با روش های افزایش بازدید

بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو

در ابتدای شروع کار برای افزایش بازدید سایت، بایستی تمرکزتان روی پیدا کردن کلمات کلیدی باشد که نشان ‌دهنده محتوای بلاگ شماست. معمولا تمرکز شما بایستی روی انتخاب یک یا دو کلمه کلیدی برای هر کدام از صفحات وب ‌سایت‌تان باشد.

ضمن اینکه قادر هستید از ابزارهای سئو و ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی برای پیدا کردن کلمات مرتبط کمک بگیرید.

تازه‌سازی محتوا برای افزایش بازدید

تازه ‌سازی محتوا یکی از شیوه ‌های هک سئو است که بسیاری برای افزایش بازدید سایت از آن استفاده می‌کنند. اصولا در این شیوه بایستی محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات سایت خود حذف کنید و به جای آن قسمت ‌های جدید با محتوای مرتبط داشته باشید.

معرفی سایت به موتورهای جستجو

یکی دیگر از گزینه ‌هایی که برای افزایش بازدید سایت و سئو مفید خواهد بود، درخواست از موتورهای جستجو برای خزش و ایندکس کردن سایت شماست، تا بتوانید در ورودی ‌های مرتبط با سایت‌ خود در گوگل رتبه بگیرید.

ایجاد بک ‌لینک

بک لینک ‌ها قسمت مهم دیگری از سئو هستند که می‌توانند در افزایش بازدید سایت شما نقش مهم ایفا کنند. زمانی که یک سایت دیگر به سایت شما لینک می‌دهد، سیگنال ‌هایی به گوگل می‌رسد که نشان از ارزشمند بودن سایت شما دارد و بیان می کند سایت شما با کلمات کلیدی که روی آنها لینک شده مرتبط است.

برای افزایش بازدید چشم از رقبا برندارید

تحلیل رقبا یکی از اصلی ترین روش‌هایی است که برای افزایش بازدید سایت خود باید انجام دهید. بایستی تلاش کنید، بفهمید منابع اصلی ترافیک دریافتی رقبا از کجاست و مخاطبان آن بیشتر در کدام کانال‌ های بازاریابی قرار دارند.

بهینه‌سازی محتوای سایت براساس کلمات کلیدی طولانی

با اینکه امکان دارد زمان تحقیق کلمات کلیدی به کلمات کوتاه برسیم و بخواهیم روی آنها کار کنیم، ولی نباید از کلمات کلیدی بلند نیز غافل شویم. این کلمات خاص می‌توانند ورودی خوبی برای ما داشته باشند و در بالا بردن بازدید سایت کمک کنند.

اضافه کردن محتوا روی سایت به صورت روزانه

از آنجایی که یکی از عوامل اصلی گوگل برای رتبه‌ بندی میزان تازه‌ بودن محتواست، بنابراین به‌روزرسانی دائمی محتوای سایت به طور روزانه می‌تواند بسیار مفید باشد. این کار نه‌ تنها برای سئو بسیار خوب است، بلکه دلیلی برای بازگشت و بازدید دوباره کاربران از سایت خواهد بود.

چنانچه آنها بدانند که هر روز چیز جدیدی برای کشف کردن در سایت شما می باشد، بیشتر ترغیب می‌شوند که هر روز به سایت‌ تان سر بزنند.

منتشر کردن محتوای اختصاصی روی سایت

راه ‌اندازیی بلاگ، برگزاری دوره رایگان، انتشار فایل ‌های ارائه، برگزاری وبینار و انتشار دیگر محتوای مرتبط در سایت کمک بسیاری به شما خواهد کرد. چنانچه بتوانید طبق برنامه پیش بروید و محتوای خود را به طور اختصاصی انتشلر دهید، کاربران دلیلی برای بازگشت به سایت شما خواهند داشت.

سراغ پادکست بروید

اکنون بازار پادکست در ایران نیز بسیار بهتر از گذشته شده است و شاهد پادکست ‌های حرفه ‌ای و جذابی هستم. پادکست ‌ها می‌توانند مخاطبان بسیاری داشته باشند و در نتیجه این مخاطبان برای حمایت از شما و شنیدن پادکست ‌های‌تان به طور ناخود آگاه بازدید سایت شما را بالا می‌برند.

برای افزایش بازدید لینکدین را فراموش نکنید

امکان دارد بعضی ها تصور کنند، لینکدین فقط شبکه اجتماعی متخصصین می باشد و بیشتر برای بازاریابی B2B به درد می‌خورد، ولی در حقیقت لینکدین یکی از عالی ترین بسترهای نشر رایگان محتوا و دریافت ترافیک برای سایت می باشد. شما می‌توانید با منتشر کردن محتوای جذاب در لینکدین برای سایت یا فروشگاه اینترنتی خود ترافیک بیشتری جذب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا