بلاگ سایت اصلی

افزایش فالوور اینستاگرام

حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ریزی می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که بایستی انجام دهید، بهینه کردن صفحه اینستاگرام کسب ‌وکارتان میباشد.

توضیحات صفحه اینستاگرام برند خود را مثل صفحه اصلی وب‌ سایتتان ببینید. بدون یک عکس پروفایل و توضیحات مناسب برند، بدون یک آیدی مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و … اشخاص چگونه برند شما را تشخیص دهند؟

ممکن است متعجب شوید، ولی خیلی از برند‌ها به صورت کامل فراموش کرده ‌اند که بایستی در مورد کسب ‌وکار خود توضیح دهند، آنها فقط یک لینک به صفحه وب ‌سایت خود درج کرده‌ اند و توقع دارند اشخاص بدون شناخت آنها روی لینک کلیک کنند.

برای فالوور اینستاگرام در تولید محتوا ثبات داشته باشید

برای فراموش نشدن برندتان به صورت منظم محتوا قرار دهید، برندها مثل پیج ‌های سرگرمی، محتوای زیاد تولید نمی‌کنند، بعضی کمتر و بعضی بیشتر، اما در تولید محتوا تعادل را رعایت می‌کنند و با روال ثابتی محتوا تولید می‌کنند. پس چنانچه به طور مثال هفته‌ای سه محتوا قرار می‌دهید، دائم با همین روال حرکت کنید.

حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید

حتما برند شما در خارج از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارد، به عنوان مثال بازدیدکنندگان سایتتان، مشترکین ایمیل شما، دنبال‌کنندگانتان در دیگر شبکه‌ های اجتماعی مثل توییتر و..

یکی از مناسب ترین گونه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که در تمامی دیگر رسانه ‌های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزایای دنبال کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست.

محتوایی قرار دهید که دنبال‌کنندگان شما خواهان آن هستند

احتمالا شما محتوا های گوناگونی را برای انتشار در اینستاگرامتان در نظر گرفته اید، ولی بایستی در نظر داشته باشید که بعد از مدت کوتاهی بررسی کنید و ببینید که کدام محتوا از سمت کاربران بازخورد بهتری دریافت کرده ‌اند و مخاطبان علاقه بیشتری به آنها نشان داده اند.

کاری کنید محتوای شما توسط دیگر حساب‌ های فعال اینستاگرام منتشر شود

یکی از شیوه های خوب و طبیعی برای افزایش فالوور اینستاگرام این است که محتوای برند شما توسط دیگر اشخاص فعال در اینستاگرام منتشر گردد.

به عنوان مثال می‌توانید مسابقات اینستاگرامی برگزار نمایید و مسابقه را به صورتی طراحی کنید تا کابران محتواهایی را از صفحه شما منتشر کنند یا این که محتواهایی را با نام آیدی و هشتگ برند شما در حساب خود منتشر کنند.

محتوای اینستاگرامتان را در دیگر رسانه ها منتشر کنید

فرض کنید رونق یک ویدیوی آموزشی جدید و پرطرفدار را در اینستاگرام خود منتشر کرده و مورد استقبال مخاطبان هم قرار گرفته است. بسیار خوب، چرا به مشترکین، ایمیل این محتوای عالی در اینستاگرام را اطلاع ندهم؟ احتمالا برای دیدن این ویدیو وارد اینستاگرام شوند و رونق را هم دنبال کنند.

 برای تمامی پست های اینستاگرام از تگ لوکیشین استفاده کنید

علاوه بر هشتگ، از تگ لوکیشین هم بکارگیری نمایید. این کار سبب می گردد پست شما در جستجوها بیشتر نمایش داده شود و طبیعتا احتمال دنبال شدن شما بیشتر می شود.

هشتگ ها را فراموش نکنید

هنوز معجزه هشتگ ها را باور ندارید؟ بکارگیری از هشتگها قطعا سبب افزایش فالوور اینستاگرام و دیده شدن پست‌های شما می گردد. چنانچه حساب اینستاگرام خود را تجاری کرده باشید، می‌توانید از بخش آمار های هر پست تعداد نفراتی که از طریق هشتگ به پست شما رسیده اند را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا