بلاگ سایت اصلی

ربات اینستاگرام چیست؟

برخی از پیج ها و اکانت هایی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، از ربات اینستاگرام بهره می گیرند؛ قطعا درباره
این ربات سوالاتی در ذهن تان دارید که در ادامه آن را به شما معرفی می کنیم.

ربات اینستاگرام

این ربات به اکانت اینستاگرام شما وصل می شود و فعالیت هایی را انجام می دهد؛ این فعالیت ها
موجب بیشتر دیده شدن پیج و اکانت شما می شوند و در نتیجه فالوور های زیادی از این طریق جذب
خواهید کرد.

از آن جایی که افراد زیادی به دنبال جذب فالوور واقعی هستند، استفاده از ربات اینستاگرام به آن ها پیشنهاد می شود؛ در
ادامه نحوه کار کردن این ربات را به شما می گوییم.

روش کار

ابتدا این ربات با توجه به فالوور ها، هشتگ ها و …، مخاطبین شما را شناسایی می کند؛ زمانی که مخاطبین
هدف و اصلی شما توسط ربات شناسایی شدند، می توانید با گذاشتن کامنت، لایت کردن، فالو کردن و … به
وسیله ربات، پیج تان را به افراد مختلف معرفی و از این راه فالوور های زیادی جذب کنید.

این ربات به صورت اتوماتیک و خودکار به سراغ کاربرانی می رود که به موضوع پیج شما علاقه دارند؛ بعد
از برقرار کردن ارتباط با این کاربران و معرفی پیج، بدون شک تعداد فالوور های شما افزایش پیدا می کند.
لازم به ذکر است که شما می توانید از روش خودکار استفاده کنید و کار ها را به صورت دستی انجام
دهید اما در نظر داشته باشید که اصلی ترین ویژگی این ربات نسبت به دیگر ابزار ها و روش ها، اتوماتیک
و خودکار بودن آن است.

روش کار ربات اینستاگرام

ربات نرم افزاری

شما می توانید از دو نوع ربات اینستاگرام تحت وب و نرم افزاری استفاده کنید؛ ربات نرم افزاری مشکلات
زیادی دارد و ممکن است بعد از اتصال چند پیج، به صورت کلی نابود شود و دیگر قادر به استفاده کردن از
آن نباشید. البته استفاده از این ربات نسبت به ربات های تحت وب، هزینه کمتری خواهد داشت و برای
افرادی که هزینه برای شان مهم تر از کیفیت است، استفاده از ربات نرم افزاری پیشنهاد می شود.

ربات تحت وب

ربات های تحت وب، توسط تیم های برنامه نویسی حرفه ای طراحی می شود که مشکلات فوق العاده کمتری
نسبت به ربات نرم افزاری دارد و در نتیجه، هزینه بیشتری هم برای استفاده از آن باید بپردازید؛ اما توجه داشته
باشید که کیفیت این نوع ربات بسیار بالا است و هر چه بیشتر برای آن هزینه کنید، نتیجه بهتری می گیرید
و بیشتر شناخته خواهید شد.

لازم به ذکر است که در صورت بروز مشکل، می توانید آن را با پشتیبانی و تیم سازنده ربات مطرح کنید
تا آن ها در سریع ترین زمان ممکن، مشکل را برطرف کنند؛ معمولا این ربات ها مهلت تست دارند و می توانید
برای چند روز آن را تست کنید و در صورتی که رضایت نداشتید، آن را خریداری نکنید. البته برخی از تیم های
برنامه نویسی و سایت های خدمات شبکه های اجتماعی، مهلت تستی را برای این ربات ها در نظر نمی گیرند
و شما برای استفاده از ربات اینستاگرام باید تمام مبلغ آن را از قبل پرداخت کرده باشید.

منبع: اینستا سام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا